Servicii in domeniul sanatatii si securitatii in munca si situatii de urgenta


1. Consultanta securitate si sanatate in munca (protectia muncii)

 

  •     Asigurarea instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea insusirii de catre lucratori a informatiilor primite
  •     Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/ echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru; Elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protecție
  •     Elaborarea de instrucțiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/posturilor de lucru, si difuzarea acestora in intreprindere si/sau unitate numai dupa ce au fost aprobate de catre angajator;
  •     Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 971/2006 privind cerințele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca
  •     Identificarea echipamentelor individuale de protecție necesare pentru posturile de lucru din intreprindere și intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.048/2006 privind cerințele minime de securitate și sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protecție la locul de munca
  •     Participarea la cercetarea evenimentelor
  •     Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor

LEGISLAȚIE

LEGEA 319/2006
HG 1425/2006 MODIFICATA

 
2. Consultanța situații de urgența – SU (PSI, PC)

  •     Instruirea angajaților in domeniul situațiilor de urgenta
  •     Intocmire documente in concordanța cu legislația in vigoare (Legea 307/2006, Legea 3. 481/2004, O.M.A.I 163/2007 si O.M.A.I 712/2005):
  •     Efectuarea verificarii periodice privind felul in care sunt aplicate și respectate regulile pentru situații de urgența și aparare impotriva incendiilor, informarea periodica, in scris, a conducerii societații beneficiare despre neconformitațile  constate in teren și propuneri pentru remedierea acestora.
  •     Consultanța privind luarea de masuri care vizeaza imbunatatirea condițiilor de munca, prevenirea incendiilor (intocmirea registrelor pentru « permis de lucru cu focul », elaborarea instrucțiunilor de aparare impotriva incendiilor pentru fiecare loc de munca, intocmirea planului de analiza și acoperire a riscurilor, etc.).

LEGISLAȚIE

LEGEA 307/2006
OMAI-163-2007
LEGEA 481/2004 modificata